Sunday, October 14, 2012

Több COD4 szerver egy szerver fájljaiból

Igen. A COD4-nek nem szükséges, hogy szerverenként felmásoljuk a szerverre a játék fájljait, így rengeteg helyet spórolhatunk meg. Egyszerüen elég, ha elhitetjük vele, hogy ott vannak a fájlok, ahol ő azt keresni fogja. Erre tökéleset megoldás a symlink -ek használata.

Tehát a következőképpen kell használni:

ln -s target_path link_path

Tehát, tegyük fel, hogy szeretnénk 4 szervert, ehhez a következő mappa struktúrát vegyük fel:

cod4:
-bin
-28960
-28961
-28962
-28963

A bin mappába másoljuk a gyári fájlokat, amik a dvd-n találhatóak ( main, mods stb.. ), majd töltsük le a legújabb (1.7) linux-os indítót ( lnxded ), ezt csomagoljuk ki, és másoljuk be mind a 4 mappába ( 28960 - 28963 ). 

Ezután hozzuk létre a symlinkeket:

ln -s /cod4/vin/main main
ln -s /cod4/bin/Mods Mods
.
.
.
Ezt szépen végig játszuk az összes mappával.

Ezután már csak létre kell hozni szerverenként a config fájlokat, illetve csinálhatunk egy indító fájlt. És már indíthatjuk is:

screen -S cod4 ./cod4_lnxded +set sv_pure 1 +set net_port 28960 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +exec server.cfg +map_rotate

screen -S cod4 ./cod4_lnxded +set sv_pure 1 +set net_port 28961 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +exec server.cfg +map_rotate

screen -S cod4 ./cod4_lnxded +set sv_pure 1 +set net_port 28962 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +exec server.cfg +map_rotate

screen -S cod4 ./cod4_lnxded +set sv_pure 1 +set net_port 28963 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +exec server.cfg +map_rotate

No comments:

Post a Comment